فلزیاب نقطه زن ای سی ACE 400 وی ال اف

فلزیاب نقطه زن ای سی ACE 400 وی ال اف

دستگاه فلزیاب نقطه زن ای سی ACE 400 وی ال اف شناخته‌شده به عنوان گلد ترکر، قدرت تشخیص طلا را در هر نقطه‌ای و با هر شکلی داراست.

این ابزار به دسته‌بندی گنج‌یاب‌های دسته نیمه‌تخصصی و تخصصی تعلق دارد، اما روش استفاده از آن بسیار ساده و آسان است. با بهره‌گیری از این دستگاه، به راحتی می‌توان توده‌های طلای خالص یا دارای اشکال مختلف را شناسایی نمود. مجهز بودن این گنج‌یاب به فناوری نویزگیرهای پیشرفته، عملکرد آن را بهبود بخشیده است.

اما با دستگاه فلزیاب نقطه زن ای سی ACE 400 وی ال اف، می‌توانید به‌طور مؤثر و با دقت بالا در مناطق نزدیک به منابع برق با فشار قوی، به کاوش و تجزیه‌وتحلیل معادن طلا بپردازید. این ویژگی‌ها و توانایی‌ها، این دستگاه را از سایر دستگاه‌های فلزیابی متمایز می‌کند، به‌طوری‌که حتی افراد عادی نیز می‌توانند از آن بهره‌برده و از امکانات حساسیت و تشخیص طلا بهره‌مند شوند.

تست دستگاه فلزیاب نقطه زن ای سی ACE 400 وی ال اف

فلزیاب نقطه زن ای سی ACE 400 وی ال اف با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، یک دستگاه حرفه‌ای جهت جستجوی فلزات در اختیار شما قرار می‌گیرد. این دستگاه با ارائه پنج حالت مختلف جستجو، به شما امکان می‌دهد تا در هر مکان و شرایطی به بهترین شکل از آن استفاده کنید.

هر حالت جستجوی تعریف شده در ACE 400، دارای یک مود خاص و تخصصی است که به شما امکان می‌دهد به بهترین نحو ممکن فلزات مورد نظر خود را در مکان مورد نظرتان پیدا کنید. اگر تازه وارد دنیای جستجو با فلزیاب هستید، این دستگاه به شما در کشف انواع فلزات ارزشمند از جمله طلا، نقره، الماس و دیگر فلزات گرانبها به شدت کمک خواهد کرد.

با استفاده از فلزیاب نقطه زن ای سی ACE 400 وی ال اف، می‌توانید حتی فلزات با اندازه کمتر را به سهولت شناسایی کنید. این امکان به شما داده می‌شود که به صورت دقیق‌تر و کارآمدتر به جستجو و کاوش در مناطق مختلف بپردازید.

همچنین، گنج‌یاب ACE 400 توانایی جستجوی تخصصی را نیز داراست. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا در محدوده‌های خاص و با نقطه‌زنی دقیق‌تر، به دنبال گنجینه‌ها، طلاها، نقره‌ها و جواهرات خود بگردید. این دستگاه با دقت بالا و قابلیت‌های منحصر به فرد، همراه شما در مسیر کاوش‌هایتان خواهد بود.

فلزیاب نقطه زن ای سی ACE 400 وی ال اف

نقد و بررسی فنی فلزیاب ای سی ای ۴۰۰

در این قسمت، ما قصد داریم به بررسی اصلی‌ترین نکات و ویژگی‌های گنج‌یاب ACE 400 بپردازیم. نکاتی که برای شما انتخاب کرده‌ایم، می‌توانند به طور قابل‌توجهی بر کاوش‌های شما تأثیر گذار باشند. اگر اطلاعات بیشتری در مورد فلزیاب ACE 400 دارید یا به جزئیات تخصصی‌تری نیاز دارید، تیم کارشناسان ما در اختیار شماست و شما می‌توانید به صورت رایگان از این اطلاعات بهره‌برداری کنید.

در ادامه به نکات مهم این گنج‌یاب می‌پردازیم:

 

۱. دارای قابلیت تشخیص فاصله

یکی از ویژگی‌های چشمگیر گنج‌یاب ACE 400 | ای‌سی‌ای ۴۰۰، این است که قادر به محاسبه فاصله شما تا طلا مورد نظر می‌باشد. این ویژگی به شما در مواقعی که قصد انجام عملیات حفاری را دارید، به طور قابل توجهی کمک می‌کند.

واضح است که این قابلیت در موقعیت‌هایی که به دنبال کشف طلا یا سایر فلزات ارزشمند هستید، بسیار کارآمد است. با توجه به اطلاعات دقیقی که گنج‌یاب ACE 400 ارائه می‌دهد، می‌توانید تصمیم‌گیری‌های بهتری در خصوص انجام عملیات حفاری و کاوش‌های خود انجام دهید.

یک نکته مهم درباره این گنج‌یاب آمریکایی این است که با استفاده از آن، دیگر نیازی به دستگاه‌های جانبی مانند فلزیاب یا گنج‌یاب مکمل نخواهید داشت. این دستگاه با قابلیت‌ها و ویژگی‌های خود، توانایی انجام عملیات نقطه‌زنی را نیز داراست. به عبارت دیگر، همچنین می‌تواند به شما در تشخیص نقاط دقیق جستجو و کاوش کمک کند.

با توجه به این توصیفات، می‌توان نتیجه گرفت که گنج‌یاب ACE 400 | ای‌سی‌ای ۴۰۰ با توجه به توانایی‌های متعدد خود، یکی از ابزارهای اساسی برای افراد علاقه‌مند به کشف فلزات ارزشمند و انجام عملیات کاوش موثر است.

 

۲. دارای نویز گیر پیشرفته و بالانس زمین خودکار

طلا همواره در دشت‌های کوهستانی قرار ندارد و به طور عام در زمین‌های متنوعی قابل پیدا کردن است. در واقع، طلا ممکن است در زمین‌هایی با تنوع مواد معدنی بالا حضور داشته باشد. بنابراین، در اکثر موارد، طلا در معرض تأثیرات مختلف مواد معدنی مانند نمک و آهن قرار دارد که ممکن است تأثیرات منفی بر سیگنال دهی گنج‌یاب شما داشته باشند.

با توجه به این وضعیت، اهمیت دارد که از یک دستگاه گنج‌یاب استفاده کنید که توانایی حذف نویز زمین را داشته باشد و قادر به تعیین بالانس زمین به صورت خودکار باشد. این ویژگی‌ها به شما کمک می‌کنند تا در مواجهه با تداخل‌های ناشی از مواد معدنی مختلف، سیگنال واقعی طلا را شناسایی کرده و از دقت بیشتری در جستجو و کشف فلزات ارزشمند برخوردار شوید.

با توجه به این توصیه، انتخاب دستگاهی با قابلیت‌های مناسب جهت حذف نویز زمین و بالانس زمین به صورت خودکار، می‌تواند به شما در کاوش‌هایتان به صورت بهتر و موثرتر کمک کند.

فلزیاب نقطه زن ای سی ACE 400 وی ال اف

۳. ارگونومی مناسب و همچنین طراحی جذاب

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های بی‌نظیر فلزیاب نقطه زن ای سی ACE 400 وی ال اف، این است که شما قادر به تنظیم طول دستگاه با توجه به قد خود و نیز شرایط محیطی جستجو هستید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا به سادگی طول دستگاه را به مناسبت قد شخصی خود تغییر داده و در نتیجه، تمرکز و ترکیب دقیق‌تری روی کاوش طلا خود اعمال کنید.

واضح است که تغییر طول دستگاه به شما این امکان را می‌دهد تا به شکل بهتری به نقاط مورد نظرتان برسید و جستجوی خود را بهبود بخشید. علاوه بر این، وزن بسیار سبک این دستگاه (حدود ۲ پوند) باعث می‌شود تا در طول مدت کاوش‌های خود، خستگی کمتری تجربه کنید.

این ترکیب از ویژگی‌ها به شما امکان می‌دهد تا به صورت راحت‌تر و بهتر به کاوش طلا بپردازید و بهره‌وری بیشتری از دستگاه خود کسب کنید.

 

۴. فلزیاب نقطه زن ای سی ACE 400 وی ال اف بسیار کم مصرف می‌باشد

در مواقعی که برای کاوش در مناطق دورافتاده قرار می‌گیرید، دسترسی به برق ممکن است مشکل باشد. در این شرایط، فلزیاب نقطه زن ای سی ACE 400 وی ال اف با استفاده از ۴ عدد باتری قلمی عمل می‌کند. مصرف پایین این دستگاه و استفاده از باتری‌های قلمی باعث شده تا در جامعه کاوشگران طلا، این گنج‌یاب تأیید و محبوبیت زیادی داشته باشد. اهمیت دارد که به یاد داشته باشید که کم مصرفی این دستگاه به کیفیت عملکرد آن تأثیر نمی‌گذارد.

 

۵.دارای گواهینامه IP68 می‌باشد.

برای کاوش در مناطق مرطوب یا شنی، ضروری است که دستگاه شما دارای مقاومت مناسب باشد. فلزیاب نقطه زن ای سی ACE 400 وی ال اف با داشتن گواهینامه IP68، به شما این توانایی را می‌دهد که به راحتی در هر محیطی کاوش کنید. این دستگاه با ویژگی‌های پیشرفته‌ای طراحی شده است که امکان استفاده موثر در هر شرایط را به شما می‌دهد. به این توجه داشته باشید که از این دستگاه برای کاوش طلایی با اطمینان بیشتری استفاده خواهید کرد.

 

۶.نمایشگر پیشرفته برای نمایش مختصات

در بازرسی دستگاه‌های گنجاب‌یاب متوجه می‌شوید که دستگاه‌های قدرتمند با نمایشگرهای پیشرفته مجهز می‌شوند. فلزیاب نقطه زن ای سی ACE 400 وی ال اف با قراردادن نمایشگر پیشرفته‌ای در دستگاه، تجربه‌ای بهتر برای شما ایجاد می‌کند. این نمایشگر باعث افزایش دقت در کاوش طلا و نیز نمایش مختصات به شما می‌شود.

 

۷.تنظیم صدای اختصاصی برای شناسایی آهن

از جمله ویژگی‌های مهم فلزیاب ACE 400، توانایی تنظیم صدای اختصاصی برای تشخیص آهن در زمین است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا حضور آهن را تشخیص داده و از حفاری نادرست جلوگیری کنید. این توانایی به عنوان یک ابزار کمکی برای نقطه‌زنی و شناسایی دقیق‌تر فلزات مورد نظرتان، بسیار مفید خواهد بود.

 

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب  حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.

خدمات پس از فروش شرکت دنیای فلزیاب از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری

به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین

زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

 

 

 

 

telegram

insta

 

ادرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات :   @GOHARBASTAN

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :@karshenasgoharbastan

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب مهندس رجایی: ۰۹۱۲۰۶۲۳۶۴۲

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت گوهرباستان با ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *